ورق آلومینیوم چسب دار


معمولا به نوار چسب هایی که از جنس فویل آلومینیوم ساخته شده اند و به صورت جمبو رول و رول های آماده در دسترس مصرف کنندگان می باشند، گفته می شود. این نوع از ورق آلومینیوم چسب دار ، به خاطر داشتن خاصیت چسبندگی، گزینه مناسبی برای صنعت های مختلف به شمار می آید و از آن ها در صنایع نفت و گاز ، پالایش و پتروشیمی، صنایع الکتریکی ، لوازم خانگی و… استفاده می کنند. در ادامه بیش تردر مورد کاربرد های این محصول خواهیم گفت.
این نوع از ورق آلومینیوم چسب دار ، در دو نوع جمبو رول و رول های آماده در دسترس مصرف کنندگان می باشند. به طور معمول عرض جامبو رول ها ۱۰۴ سانتی متر می باشد و با در نظر گرفتن نیاز مشتری، به طول و عرض های مختلف برش داده می شوند. ضخامت این فویل های چسب دار مورد استفاده در صنایع پالایشی و پتروشیمی ، به صورت معمول با ضخامت ۵۰ میکرون، ۱۰۰ میکرون، عرض ۵۰ و ۱۰۰ میلیمتر تولید می شوند.


آلومینیوم پشت چسب دار محصولی است که بیس اصلی ان را فویل آلومینیوم تشکیل داده و با ضخامت های متفاوتی تولید می شود. همین طور چسب پشت این فویل ها، با فرمولاسیون مشخص و با کیفیت بسیار بالا تهیه می شود.
در صنایع پالایش و پتروشیمی ، جهت جلوگیری از اتلاف انرژی ، لوله ها و تجهیزات پلنت ها عایق کاری می شوند. از آنجایی که عایق های اجرا شده به دلیل خواص فیزیکی و ظاهری نیاز به پوشش عمدتا فلزی دارند ، از آلومینیوم جکت و فویل آلومینیومی برای پوشش دادن عایقها استفاده می شود.
فوویل آلومینیومی اجرا شده بر روی عایق ها دارای درز اتصال می باشند. این درزها برای پوشش بهتر در نقطه اتصال و آب بندی خوب نیاز به اجرای درز گیری با استفاده از فویل های پشت چسب دار دارند.

راه های ارتباط با رستاک:

تلفن : 02191098528

فکس : 02165318028

واتس اپ ، ایتا ، تلگرام و روبیکا : 09904457030

واحد فنی مهندسی : 09123553554

rastakonline@gmail.com

ورق آلومینیوم پشت چسب دار
ورق آلومینیوم پشت چسب دار به طول ۲۵ یارد و عرض ۴٫۸ سانتی متر است و کیفیت بسیار خوبی دارد و قابلیت چسبندگی آن نیز مناسب است و از جمله برندهای شناخته شده در زمینه تولید چسب آلومینیومی می باشد.
چسب فوبل آلومینیوم TMS در واقع تشکیل شده از ۳ لایه مختلف است که این لایه ها عبارتند از فویل آلومینیومی، پوشش آستری و چسب پایه رزین که برای کاربردهای بسیار گوناگونی استفاده می شود.
ورق آلومینیوم پشت چسب دار ضخامت تقریبی ۷۵ میکرون دارد و در صنایع مختلفی مانند تولیدات لوازم منزل و لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، صنایع مخابراتی، قسمت های مختلف ساختمان و غیره استفاده می شود و بطور کلی کاربرد بسیار گوناگون و متفاوتی دارد.
فویل مسلح نخ دار در صنعت کاربرد بسیاری دارد،مانند تهویه مطبوع، صنایع خودرو سازی، لوازم خانگی و بسیاری از صنایع کوچک و بزرگ.در تاسیسات و تهویه مطبوع جهت روکش دار کردن عایق های الاستومریک از فویل آلومینیوم 170میکرون مسلح نخ دار استفاده میکنند.هدف از این کار دوام بخشیدن به عایق های الاستومریک در برابر ضربه، پارگی، نورخورشید وبارندگی می باشد.

کاربرد ورق آلومینیوم چسب دار
این نوع از ورق‌ها برای عایق کاری درزها مورد استفاده قرار می‌گیرند که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود و برای پوشش اتصالات که به رنگ نقره ای هستند مناسب می‌باشد.

قیمت آلومینیوم چسب دار

فویل آلومینیوم پشت چسب دار

تولید ورق آلومینیوم چسبدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *