ورق آلومینیوم ضخیم


بهترین نوع ورق آلومینیوم ضخیم به محصولاتی گفته می‌شود که وزن بسیار سبکی دارند و قیمت آن‌ها نیز مناسب است. مقاومت بسیار بالای فیزیکی یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین نوع ورق آلومینیوم ضخیم است.
چنین محصولی دارای این امکان و قابلیت است که در برابر هر گونه آسیب از قبیل زنگ‌ زدگی و یا اکسید شدن از خود مقاومت نشان دهد.
ظاهر تمیز و بسیار زیبا یکی دیگر از ویژگی‌های اساسی بهترین نوع ورق‌ آلومینیوم ضخیم است. این محصولات فلزی، دارای سطحی بسیار براق هستند و یکدستی آن‌ها نیز قابل‌ توجه است. این نوع از ورق‌های آلومینیومی را به‌ راحتی می‌توانید رنگ‌آمیزی کنید و به رنگ‌های یکنواخت و مورد نظر خود دست پیدا کنید.

ورق آلومینیوم ضخیم

کاربرد ورق آلومینیوم ضخیم
ورق های آلومینیومی دارای وزن پایینی می باشند و در کنار از طریق افزایش ضخامت می توانند استحکام و مقاومت خیلی زیادی را از آن انتظار داشت. این موضوع باعث شده است تا در موارد استفاده زیادی باعث شود تا خواهان زیادی داشته باشد. یکی از کاربرد های بسیار مهم آن در صنعت هوافضا می باشد که برای  موارد زیادی کاربرد دارد و شما می توانید در آن جا استفاده های زیادی را مشاهده کنید.
در بحث ساختمانی نیز این ورق ها مورد استفاده قرار می گیرد که استفاده در سقف ها و پنل های دیواری می توان نام برد. صنعت حمل و نقل نیز جز صنایعی می باشد که می توانید استفاده زیادی از آن را مشاهده نمایید.  یک مورد دیگر استفاده از آن ها در صنایع غذایی می باشد. که در اثر گرما و موارد دیگر باعث ایجاد مشکل در تولیدات غذایی نمی شود و شما می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

قیمت ورق الومینیوم ضخیم
قیمت انواع ورق آلومینیوم نازک و ضخیم به روز می باشد و به علت نوسان بسیار زیاد ارز و نوسان قیمت جهانی ورق آلومینیوم قیمت ها همه روزه تغییر می کنند.
در نتیجه بهترین و عالی ترین شیوه برای استعلام قیمت روز ورق آلومینیوم نازک و ضخیم و … تماس با کارشناسان فروش ما می باشد.

ضخامت ورق الومینیوم ضخیم
استاندارد ورق الومینیوم ضخیم





راه های ارتباط با رستاک:

تلفن : 02191098528

فکس : 02165318028

واتس اپ ، ایتا ، تلگرام و روبیکا : 09904457030

واحد فنی مهندسی : 09123553554

rastakonline@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *