ورق آلومینیوم سوراخدار

ورق آلومینیوم سوراخدار


انواع ورق آلومینیوم سوراخدار، که طیف وسیعی از کاربرد دارند ، بسته به ساختارها و ابعاد هندسی مختلف تولید می شوند. این محصولات که بصورت یک سازه و بدون جوشکاری تهیه می شوند ، به ویژه با ساختار مدرن امروزی سازگار هستند. برای بسیاری از سازه های معماری در صنعت ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است.
با داشتن مواد با کیفیت ، استفاده صحیح از مواد اولیه و ابعاد موثر ، کاملاً متناسب با منطقه نصب شده است. به خصوص با ساختار سبک ، مواد با دوام و کیفیت ماندگار ، امروزه یکی از سازه های مورد علاقه است. اگرچه ابعاد بسته به نوع طراحی منطقه مورد استفاده متفاوت است ، معیارهای مشخصی وجود دارد. بر این اساس ، تولید را طی می کند و فرصت استفاده ایمن از آن را فراهم می کند.

راه های ارتباط با رستاک:

تلفن : 02191098528

فکس : 02165318028

واتس اپ ، ایتا ، تلگرام و روبیکا : 09904457030

واحد فنی مهندسی : 09123553554

rastakonline@gmail.com

ویژگی های ورق آلومینیوم سوراخ شده

–  با استفاده از کیفیت آلومینیوم ، ساختار ضد زنگ آن نیازی به نگهداری محصول ندارد. تمیز کردن دوره ای فقط کافی است.
 –  ظرافت بصری که از نظر تزئینی فراهم می کند ، فرصتی برای نگاه عمیق تر و چشمگیرتر فراهم می کند.
 –  ساختار بادوام آن نسبت به طراحی سبک ، اطمینان در فضاها را فراهم می کند.
 –  دامنه وسیعی از اندازه گیری ها را در رابطه با عواملی مانند عرض باند ، ضخامت ورق ، قطر سوراخ و فاصله بین سوراخ ها ارائه می دهد.
 –  این فرصت را برای ایجاد ساختارهای مختلف هندسی و زیبایی در اندازه های دلخواه فراهم می کند. بنابراین ، یکپارچگی و هماهنگی با فضا را می دهد.
 –  با ویژگی قابلیت بازیافت ، یک اثر سازگار با محیط زیست ایجاد می کند و از سلامت انسان محافظت می کند.
 –  می توان آن را به راحتی روی دستگاه پردازش و شکل داد و بنابراین کاملاً متناسب با منطقه نصب می شود.
 –  ورق آلومینیوم سوراخ دار فوق العاده سبک است ، به خصوص به دلیل وزن 1/3 در مقایسه با فولاد.
انواع سوراخ دار ، که با در نظر گرفتن همه این عوامل طراحی شده اند ، تمام امکانات مورد نظر در ساختمانهای امروزی را برآورده می کنند.

مناطقی که به طور خاص از ورق های آلومینیوم سوراخ دار استفاده می شود

ورق های سوراخ دار در بسیاری از مناطق تحت طراحی آلومینیوم ارزیابی می شوند. این صفحه که در زیر ویژگی ضد زنگ با طراحی سبک آن در کل تولید می شود ، بسته به اندازه و ابعاد ساختارهای هندسی مختلفی را ارائه می دهد.

 –  در کارخانه های داروسازی
 –  زمینه های سرامیک و منسوجات
 –  به عنوان قفس محافظ
 –  صنایع غذایی
 –  این یک ساختار طولانی مدت و مفید را از هر جنبه برای بخشهای مهم مانند صنعت فیلتر فراهم می کند.

 رول و ورق آلومینیوم بسته به محل استفاده، می توانند به صورت سطح مسطح یا شطرنجی مسطح تامین شوند. همچنین تهیه محصول کاملاً بدون روغن یا کم چرب امکان پذیر است. 


ورق آلومینیوم  سوراخ دار مطابق با GOST 13726-97 ، GOST 21631-76 تولید می شود. آلومینیوم نسبت به سایر فلزات سبک تر است و با خاصیت انعطاف پذیری ، مقاومت در برابر خوردگی و قرار گرفتن در معرض عوامل خارجی نامطلوب مشخص می شود. ورق های سوراخ شده آلومینیوم کاملاً به انواع پردازش وام می دهند ، از هدایت حرارتی و الکتریکی بالایی برخوردار هستند. منهای آلومینیوم – مقاومت نسبتاً کم. این محدوده شامل صنایع مختلف (مواد غذایی ، شیمیایی و غیره) ، مهندسی مکانیک (ساخت انواع پوشش های محافظ برای ماشین آلات) ، معماری و طراحی می باشد.

ورق سوراخ دار فولادی

انواع مختلفی از فولاد برای تولید ورق های سوراخ دار استفاده می شود. فولاد نورد گرم برای تولید ورق های فولادی سوراخ دار مطابق با GOST 16523-97 ، GOST 19903-74 استفاده می شود.
ورق های نورد گرم از فولاد سازه با مقاومت بالا ، سبکی ، انعطاف پذیری ، آسان برای پردازش و نصب مشخص می شوند ، اما در برابر خوردگی بسیار مقاوم نیستند.
با توجه به این ویژگی ها ، آنها در درجه اول برای اهداف فنی استفاده می شوند. برای کاربردهای تزئینی ، محافظت در برابر خوردگی محصولات با نقاشی ضروری است.
فولاد نورد سرد . پارامترهای ورق سوراخ شده ساخته شده از آن توسط GOST 16523-97 ، GOST 19904-90 تنظیم می شود.

کاربرد ورق سوراخ دار فولادی

چنین ورق هایی سبک ، بادوام و کاربردی هستند ، اما فولاد نورد سرد ساختاری نیز مستعد خوردگی است. این نوع فلز عمدتاً در صنایع و مهندسی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از آن برای اهداف تزئینی نیز امکان پذیر است به شرط آنکه علاوه بر محافظت در برابر خوردگی توسط نقاشی محافظت شود. فولاد گالوانیزه یکی از مواد مورد استفاده است. ورق سوراخ شده گالوانیزه مطابق با GOST 14918-80 ساخته شده است.
ورق های فولادی گالوانیزه مزایای انواع فوق را دارد. علاوه بر این ، پوشش روی باعث افزایش مقاومت در برابر خوردگی می شود. بنابراین از ورق های سوراخ دار گالوانیزه در معماری ، ساخت و ساز ، طراحی ، صنایع مختلف استفاده می شود. فولاد ضد زنگمورد استفاده برای ساخت ورق های سوراخ دار ، پارامترهای آن توسط GOST 19904 90 ، 19903 74، 5582 75 اداره می شود. مقاومت این ماده در برابر خوردگی بالاتر از انواع دیگر است. فولاد ضد زنگ از نظر مکانیکی قوی ، مقاوم در برابر حرارت است و در برابر افراطهای درجه حرارت قابل توجهی مقاومت می کند. با توجه به این خصوصیات ، از ورق های فولادی ضد زنگ سوراخ شده در کلیه مناطق ممکن استفاده می شود ، از جمله صنایع غذایی و شیمیایی ، فرآیندهای تکنولوژیکی که هنگام مواجهه با محیط های تهاجمی رخ می دهد.    

قیمت ورق آلومینیوم سوراخدار

هنگام انتخاب ورق سوراخ دار ، قیمت بسیار مهم است. بستگی به عواملی از قبیل
شکل و محل سوراخ ها. هرچه این محصول پیچیده تر و اصیل تر باشد ، گران تر است. هزینه یک ورق با سوراخ های گرد همیشه پایین تر از یک ورق با سوراخ کردن شکل است.
فناوری تولید.
دامنه عرضه به عنوان مثال ، خرید یک ورق آلومینیومی سوراخ شده در خرده فروشی ، به طور طبیعی گران تر از عمده فروشی است.  

 سیاست قیمت گذاری تامین کننده

آیا می توانم با خرید یک ورق فلزی سوراخ دار صرفه جویی کنم؟
بسیاری از عوامل مؤثر بر قیمت قابل تغییر نیستند. بنابراین ، منطقی ترین راه برای پس انداز انتخاب یک تامین کننده با بهترین سیاست قیمت است.
ورق فلزی سوراخ دار – این ماده در عملکردها و کاربردهای آن جهانی است. انتخاب نوع مورد نظر بستگی به هدف محصولات آینده و شرایط عملیاتی آنها دارد. بنابراین ، اگر وزن سبک سازه از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد ، خرید یک ورق آلومینیومی منطقی است. اگر استحکام و مقاومت بالا در برابر خوردگی در محصول مهمترین باشد ، فولاد ضد زنگ بهترین انتخاب خواهد بود

ورق آلومینیوم
بورس ورق آلومینیوم
خرده فروشی ورق آلومینیوم
قیمت ورق آلومینیوم اراک
قیمت ورق آلومینیوم پارس
ورق آلومینیوم مشهد
خرید و فروش ورق آلومینیوم
فروش ورق آلومینیوم پامنار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *