پروفیل صنعتی آلومینیوم

پروفیل صنعتی آلومینیوم در تعریف می توان به مقطعی اطلاق کرد که اندازه ثابتی دارد و به طول معینی تهیه شده است. در صنایع مختلف و تولیدات شما می توانید از این پروفیل ها، کاربردهای متنوعی را مشاهده کنید. کاربرد پروفیل صنعتی آلومینیوم در موارد مختلف و به منظور پروژه ها و قسمت های سنگین و بزرگ تولید و استفاده می شود. فلز آلومینیوم دارای رنگ نقره ای و جلای فلزی بوده که جنس آن نرم و سبک می باشد.
پروفیل های آلومینیوم با توجه به خصوصیات بسیار مثبتی که در خود دارد باعث شده است تا به صورت مستمر جایگاه خود را در زمینه های مختلف بیشتر کند. تبادل دما یکی دیگر از خصوصیات مربوط به پروفیل آلومینیوم بوده که توانسته نسبت به آهن نیز دارای خصوصیات برتری بوده و در جایگاه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد
این فلز به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارد در صنعت های مختلفی از جمله: هوا فضا، کشتی سازی و صنعت ساختمانی کاربرد زیادی دارد، این پروفیل ها در سطح مقطع های مختلی تولید می شوند از جمله: مربعی، مستطیلی ، نیم دایره و … که این تنوع برای مهندسان و طراحان بسیار خوشایند بوده و میتوانند به راحتی از انواع آنها استفاده کنند، اما سطح مقطع طول آن ها تغییری نمی کند و به همین دلیل میتواند در برابر بارهای وارد شده مقاومت بالایی داشته باشد، دلیل استفاده زیاد از این نوع پروفیل جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی قطعات ساخته شده در شرایط جوی مختلف میباشد.

کاربردهای پروفیل آلومینیوم

پروفیل آلومینیوم کاربردهای گسترده‌ای در صنایع مختلف دارد. مهم‌ترین کاربرد این محصول در صنعت ساختمان‌سازی بوده و در صنایع کشاورزی، تولید ابزار مهندسی و ماشین‌آلات کارخانه‌ها نیز استفاده می‌شود. 
مثلا در صنایع متالورژی از آلومینیوم در قالب آلیاژی برای تولید استیل و فرآیند گالوانیزه کردن آن استفاده می‌شود. علت این کاربرد وسیع را می‌توان در ویژگی‌های این محصول جستجو کرد که پیش‌تر به آن‌ها اشاره شد. 
همچنین این پروفیل در ساخت قوطی‌های کنسرو و صنایع بسته‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی دیگر از استفاده‌های مهم آن، در ساخت دکل‌های برق فشار قوی می‌باشد که مستحکم بودن و وزن کم پروفیل آلومینیوم در کاهش هزینه‌های شبکه انتقال نیرو بسیار موثر است؛ به طوری که می‌توان از بزرگی ابعاد و حجم آن در مقایسه با رساناهای مسی صرف نظر کرد.
در سال‌های اخیر پروفیل آلومینیوم بخش جدایی‌ناپذیری از لوازم ضروری خانگی مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، وسایل خنک کننده هوا و… را تشکیل داده و استفاده از آن همچنان رو به افزایش است

راه های ارتباط با رستاک:

تلفن : 02191098528

فکس : 02165318028

واتس اپ ، ایتا ، تلگرام و روبیکا : 09904457030

واحد فنی مهندسی : 09123553554

rastakonline@gmail.com

انواع پروفیل آلومینیوم شیاردار
پروفیل آلومینیوم شیاردار به دو شکل پروفیل شیار دار صنعتی و پروفیل سوراخ دار صنعتی به بازار عرضه میشود.


پروفیل آلومینیوم شیارداردارای طرح های متنوع سطح مقطع در اندازه ها و سایز های مختلف است که این مقاطع با استفاده از یراق آلات مربوط به اتصال و با برش پروفیل آلومینیوم شیاردار مطابق با سفارش مشتری امکان ساخت هر نوع فریمی را داراست.
یکی از مزایای پروفیل آلومینیوم شیاردار ساخت بسیار آسان پایه ها و فریم های متنوع است که نیاز به تخصص یا دانش خاصی نداشته و به ابزار پیچیده ای جهت سر هم بندی نیاز نخواهد داشت. در نتیجه هر طرحی با این گونه پروفیل ها قابل اجرا خواهد بود.
مواردی که را پروفیل آلومینیوم شیاردار به یک محصول با کیفیت آلومینیومی تبدیل کرده است عبارت است از استفاده از مواد اولیه ی درجه ۱، فولاد با کیفیت جهت ساخت قالب اکسترودی، کنترل کیفیت مناسب و اصولی در حین تولید ، حمل و بسته بندی مناسب جهت ارسال و تحویل بار.

ورق آلومینیوم پلی کرافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *